.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بندر خواجه‎نفس گلستان رونمایی می‎شود

معاون عمرانی استاندار گلستان از رونمایی بندر خواجه‎نفس به ‎عنوان طرح ویژه در ایام‎الله دهه‎فجر خبر داد. 


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، عبدالرضا دادبود در نشست مدیران استان اظهار داشت: جزیره آشوراده مشکلی در جذب سرمایه‎گذار ندارد حتی طرح اولیه آن نیز آماده است و اگر این پروژه تا دهه‎فجر به بهره‎برداری نرسد تا پایان سال قطعا این اتفاق خواهد افتاد.
وی افزود: قرار نیست این جزیره زیرساخت و سازهای سنگین برود، بخش زیادی از تاسیسات در سواحل این جزیره ساخته شده و به لحاظ کارشناسی اقدامات لازم صورت گرفته است.
معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: پیش‎بینی می‎شود تا پایان سال آبگیری سد کبودوال انجام شود.
دادبود تصریح کرد: در سال جاری افتتاح دو پروژه مهم نیروگاه علی‌آبادکتول و کارخانه سیمان رقم خورد که هر دو پروژه در حال سرویس‎دهی هستند حتی صادرات سیمان به کشورهای منطقه صورت می‎گیرد و بازار خوبی را ایجاد کرده است.
وی در خصوص تله‎کابین شهر گرگان اذعان داشت: این پروژه پنج سال است که آغاز به‎ کار کرده اما به دلیل مشکلات زمین سرمایه‎گذار اقدام نکرد که اکنون این مشکل برطرف شده و پروژه در حال تکمیل مطالعات است و عملیات اجرایی نیز شروع شده است.
معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به جاده ابر که یکی از موضوعات مهم و چالشی استان به شمار می‎رفت، ابراز داشت: با توافق وزارت راه و ترابری، محیط زیست و منابع‎طبیعی مشکلات اجرای پروژه برطرف شده و برای اینکه به مرحله اجرایی برسد باید تامین اعتبار شده و نقشه مطالعات جدید انجام گیرد.
دادبود خاطرنشان کرد: با دستور وزیر اعتبار یک میلیارد تومانی برای این پروژه درنظر گرفته شده که تا پایان سال این رقم به 2 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت از نگاه ما این پروژه کارش تمام شده است چون دیگر اختلافی در انجام پروژه وجود ندارد و کار به مرحله کاملا اجرایی رسیده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.